• خرید اپل آیدی ارزان و دائمی از سایت idmaker.ir
  • ارسال شده توسط: admin تاریخ انتشار: 26 / 03 / 15 موضوع: اخبار دنیای اپل , اخبار گوناگون , گوگل و اندروید هیچ دیدگاهی برای خرید اپل آیدی ارزان و دائمی از سایت idmaker.ir ثبت نشده

    "خریدبا سلام
    ضمن عرض تبرک به مناسبت سال جدید و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای شما عزیزان
    همانطور که مطلع هستید سایت آیدی میکر چند سالی است که به طور تخصصی در زمینه فروش اپل آیدی و بطور ویژه فروش اپل ایدی امریکا و همچنین فروش انواع گیفت کارت آیتونز و گیفت کارت گوگل پلی فعالیت می کند.
    امروز برآن شدیم تا در آموزشی مختصر نحوه خرید اپل ایدی از سایت idmaker را برای شما سروران گرامی توضیح دهیم.
    برای مقدمه لازم است بدانید که با خرید اپل آی دی های ما به طور دائمی و بدون محدودیت قادر خواهید بود تا از تمامی محصولات شرکت اپل که نیاز به اپل ایدی دارد استفاده نمایید. هر Apple ID خریداری شده توسط هر فرد تنها به خود همان شخص اختصاص دارد و در اختیار سایرین قرار داده نمی شود. همچنین کلیه اپل آیدی ها و گیفت کارت های فروشی ما مختص کشور امریکا که بهترین استور اپل است می باشد.
    برای شروع ابتدا بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد سایت فروشگاهی شوید.
     

    www.idmaker.ir

     

    فروش <a href=

    اپل آیدی آمریکا فروش اپل آیدی آمریکا

    بر روی عبارت «اینجا انتخاب کنید» کلیک نمایید و گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. همانند تصویر زیر:  
    فروش Apple ID فوری و تحویل آنی

    فروش Apple ID فوری و تحویل آنی

    سپس عبارتی زیر همان منو نوشته می شود تحت عنوان « Apple ID (با شناسه انتخابی ما + تحویل آنی پس از خرید) ». تیک مربوط به آن را بزنید تا محصول انتخاب گردد.

     

    مشخصات اپل ایدی خریداری شده

    مشخصات اپل ایدی خریداری شده

    همان طور که مشاهده می کنید با انتخاب محصول، در مرحله قبل تعداد محصول، قیمت هر واحد و مجموع قیمتی که برای خرید باید پرداخت نماید را به شما نشان می دهد.
    در مرحله بعد کمی پایین تر بایستی ایمیل و شماره همراهی که می خواهید اطلاعات خرید به آن ارسال شود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که پس از پرداخت یک نسخه از اطلاعات خرید علاوه بر این اینکه در سایت بلافاصله و آنی به شما نشان داده می شود به ایمیل وارد شده در اینجا هم ارسال می گردد و در صورتی که پیامک تبلیغاتی سیمکارت خود را قطع نکرده باشید به شماره همراه وارد شده نیز ارسال می گردد.
    در آخر درگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید تا وارد سامانه پرداخت بانک انتخابی شوید. پس از پرداخت موفق، اپل آیدی آنی به شما تحویل داده می شود. تمام 🙂

     

    انتخاب درگاه پرداخت

    انتخاب درگاه پرداخت

    ***** توجه *****

    اگر مطلع باشید در سال 93 کلیه درگاه های بانکی به سیستم شاپرک بانک مرکزی متصل شده اند و این سیستم به دلیل بروزرسانی ای که در پروتکل Https خود انجام داده، برای پرداخت حتما باید مرورگر دستگاهتان به روز باشد. در غیر این صورت قبل از ورود به صفحه بانک با پیغامی مشابه زیر مواجه خواهید شد. این پیغام غالبا برای مرورگرهای موبایلی بیشتر اتفاق می افتد. البته با وجود این پیام هم مشکلی وجود ندارد و شما با کلیک بر روی عبارتی که در تصویر نیز مشخص است می توانید پرداخت را ادامه دهید اما پیشنهاد ما این است که برای خریدهای اینترنتی از هر سایتی که اقدام می کنید از آخرین نسخه مرورگر استفاده نمایید.

    پرداخت شاپرک

    پرداخت شاپرک

     

     

    # برای خرید اپل آیدی سفارشی با ایمیل انتخابی خودتان از فرمی که به همین منظور در صفحه اول فروشگاه قرار داده شده است استفاده نمایید.
    # در صورت داشتن هرگونه مشکل، سوال، راهنمایی و یا پیشنهاد و انتقاد از بخش تماس با ما، با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

    موفق باشید.

    admin


    دیدگاه خود را بیان کنید.