Code center
صفحه نخست آموزش - مشکلات قوانین و سوالات متداول تماس با ما وبلاگ
(دریافت اطلاعات خرید (ارسال به ایمیل - IDmaker.ir



دریافت اطلاعات خرید (ارسال به ایمیل)


پس از پرداخت موفق، یک نسخه از اطلاعات خرید شما به آدرس ایمیلی که در صفحه نخست سایت وارد کرده اید فرستاده می شود.
در صورتی که پس از ورود به پست الکترونیکی خود و صندوق نامه ها، ایمیل ارسالی ما را مشاهده نمی کنید ممکن است شرکتی که به شما سرویس ایمیل ارائه می دهد (یاهو یا جیمیل یا...)، پست الکترونیک ما را به عنوان نامه تبلیغاتی تلقی کرده و به همین خاطر بجای پوشه اصلی دریافت نامه ها (Inbox)، آن را به پوشه نامه های تبلیغاتی (Spam یا Junk) انتقال داده باشد که پس از مدتی به صورت خودکار پاک خواهد شد.
لذا از طریق زیر می توانید ایمیل ارسالی ما را در صورت وجود در پوشه تبلیغات مشاهده و جهت جلوگیری از حذف آن به پوشه اصلی (Inbox) انتقال دهید.
در سرویس Gmail، با ورود به پست الکترونیکی خود ابتدا از منوی سمت چپ، پوشه Inbox را بررسی نمایید و در صورت نبود ایمیل موردنظر مطابق تصویر بر روی گزینه More کلیک کنید تا تمام گزینه ها نمایش داده شود.


سپس بر روی Spam زده تا نامه های تبلیغاتی دریافتی شما نمایش داده شود. در صورتی که ایمیل ارسالی در این پوشه باشد مطابل تصویر بر روی آن کلیک نمایید تا باز گردد.


در آخر بر روی Not Spam کلیک نمایید. با این عمل، هم ایمیل موردنظر به صندوق اصلی دریافت (Inbox) انتقال داده می شود و هم از حذف خودکار آن جلوگیری خواهد شد.


در سرویس Yahoo نیز در صورت عدم وجود ایمیل ارسالی ما در پوشه Inbox از منوی سمت چپ بر روی گزینه Spam کلیک کرده تا لیست نامه های تبلیغاتی دریافتی برای شما نمایش داده شود. چنانچه ایمیل موردنظر در این پوشه قرار داشت بر روی آن زده تا باز گردد.


در نهایت بر روی عبارت Not Spam زده تا هم ایمیل به صندوق اصلی دریافت (Inbox) منتقل و هم از حذف خودکار آن جلوگیری شود.


چنانچه پس از خرید موفق، ایمیل حاوی اطلاعات خرید نه در پوشه Inbox و نه Spam یا Junk پست الکترونیک شما قرار داشت، جهت ارسال مجدد ایمیل از طریق پشتیبانی با ما ارتباط برقرار نمایید.






صفحه اصلی